onsdag 16 november 2016

Avbokade Lily-drönaren | kajak.nu

lily-drone

Vi beställde en kameradrönare från Lily i maj 2015 har jag för mig. Den skulle levereras till hösten 2015 eller hur det nu var. Det dröjde dock och datum för färdig produkt och leverans flyttades framåt. Ett tag kändes okej att vänta men inte alltför länge.

Så jag avbokade min härom veckan. Slantarna kom tilbaka inom ett par dagar så det var snabbt jobbat. Blev dessutom en helt okej investering eftersom svenska kronan låg betydligt lägre i förhållande till dollarn 🙂 Inte lika bra avkastning som att låna ut slantar via Savelend eller Lendify men betydligt bättre än att ha örena i madrassen eller hos den vanliga banken 🙂

Synd, jag gillade tanken med Lily, vattentät, att den kan starta och landa i/på vattnet osv.

menmen, det kommer fler varianter på samma tema.

www.lily.camera

Inlägget Avbokade Lily-drönaren dök först upp på kajaknördar - paddling verkar kul.



via kajaknördar – paddling verkar kul

Inga kommentarer: